Monday, January 10, 2011

C E R I T A . F A C E B O O K

Assalamualaikum kawan-kawan.

Korang mesti ada Facebook kan? The most popular social network and worth billion dolar. DOLAR ok! Kalau transfer to MYR,dah duduk je dekat rumah goyang kaki simpan untuk anak cucu cicit sekali. huh!
Siapa yang kayakan Mark Zurkerberg tu? Kita la kan! Sampai melekat 24jam. Addicted sangat masa mula2.Dah lama-lama,bosan dah kot. Tapi,the most valuable pasal facebook adalah kita boleh still connected dengan semua orang. DAN jumpa kawan-kawan lama...itu lah antara yang baik.Tak kurang jugak berlambak-lambak kisah buruk. Baca je lah dekat newspaper. Cerai,gaduh semua ada. haih~

Dan,dan dan paling penting.Mest korang jugak ada dengar rumors pasal Facebook will end on March kan? korang boleh rujuk sini ----> FACEBOOK WILL END ON MARCH 15TH
Nervous? Gelabah? Frust? Suka? Teruja? Sukahati korang nak rasa apa. Ada jugak dua tiga orang dari friendlist saya yang post pasal ni. Semua macam suka. cehhh!Tapi tak kisah pun. Dulu pun mana ada facebook kan.heheh (sedapkan hati)

Lepas tu,ada one of my friend yang post pulak yang ini. Secara logik,pk betul-betul. Kalau saya pun la kan,i won`t end up anythings yang worth billion dollars macam ni. gila!Baca yang ini pulak untuk meredakan kerisauan pada yang susah hati tu.

Haaaa.macam mana? Ok dah? Fikir-fikir kan dan selamat beramal!
Thanks for reading. *love*

No comments:

Post a Comment